regulamin
Regulamin
ogólne
- Firma Bawaria- Trans zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby podróż przebiegła w sposób spokojny i bezpieczny.
- Przewoźnik oferuje nieodpłatną pomoc przy obsłudze bagażu oraz pomoc przy wsiadaniu/wysiadaniu z pojazdu w trakcie całej podróży.
REZERWACJA
3. Rezerwacje przyjmowane są wyłącznie przez biuro firmy – drogą telefoniczną lub mailową..
4. Potwierdzenie rezerwacji jest obowiązkowe i odbywa się drogą telefoniczną na dzień przed planowanym wyjazdem.
5. Pasażer może zarezerwować określone miejsca w pojeździe na czas trwania całej podróży – opcja jest płatna i wymaga wcześniejszego kontaktu telefonicznego z biurem.
6. Przewoźnik ma prawo odmówić przyjęcia rezerwacji Pasażerowi, który jest nietrzeźwy, po spożyciu środków odurzających lub zachowuje się agresywnie i nieprzyzwoicie.
7. Pasażer ma prawo anulować rezerwację i zmienić datę przejazdu. Można tego dokonać wyłącznie drogą telefoniczną z biurem firmy. Nie ma możliwości rezygnacji i anulacji rezerwacji bezpośrednio u kierowcy.
8. Brak kontaktu lub brak anulowania rezerwacji przez Klienta oznacza, że firma ma prawo na zachowanie kwoty wpłaconej na rzecz wyjazdu.
9. Firma zastrzega sobie prawo do odwołania przejazdu, proponując pasażerowi przejazd w innym teminie. W takim przypadku pasażerowi przysługuje prawo do 100% zwrotu kwoty zaliczki.
10. Firma zastrzega sobie prawo do przekazania przejadu firmie partnerskiej, uprzedzając o tym fakcie pasażera nie później niż w dniu wyjazdu.
OPŁATY ZA PRZEJAZD
11. Termin oraz forma płatności ustalana jest podczas rezerwacji przejazdu.
12. W przypadku rezygnacji dokonujemy zwrotu należności (nie wliczając zaliczki wstępnej). W zależności od terminu rezygnacji przysługuje prawo do dokonania potrąceń następujących kwot:
a) powyżej 14 dni przed wyjazdem 10% wartości biletu
b) od 14 dni do 48 godzin przed wyjazdem 25% wartości biletu,
c) od 48 godzin do 24 godzin przed wyjazdem 50% wartości biletu,
d) poniżej 24 godzin przed wyjazdem 90 % wartości biletu.
13. Zwrotu dokonuje się na pisemny wniosek pasażera, przesłany na adres mailowy wraz numerem konta bankowego oraz danymi adresowymi, na który ma być dokonany zwrot.
14. Firma ma prawo do potrącenia 100% wartości biletu w przypadku braku obecności pasażera w dniu odjazdu, braku kontaktu z pasażerem w dniu przejazdu, lub gdy stan pasażera wskazuje na to, że jest pod wpływem środków odurzających i innych używek.
15. W cenie biletu można zabrać dwie walizki.
Podróż
REKLAMACJE